I vårt neste arrangement, Påfyll På Kjøkkenet, er målet vårt at du sitter igjen med ny kunnskap, tips og råd om hvordan din e-handel kan øke synligheten, få bedre målbare resultater og det alle vil ha - mer salg på nett! I tillegg er dette en arena for å bli kjent med andre i din bransje.
Hvem passer arrangementer for?
Arrangementet passer for deg som er ansvarlig for innhold/synlighet, e-handel og/eller produktinformasjon (PIM).
-
Hva er hemmeligheten bak SEO-suksess?
Solid Media har blitt kjent for å være byrået man går til hvis du ønsker å løfte nettbutikken til toppen av Google, øke trafikken, få bedre rangeringer og sterkere tilstedeværelse på nett. De tar med seg nye caser som vi kan lære av! -
Økt synlighet og salg på nett med strukturert produktinformasjon
CDO i Fritzøe Engros, Magnus Bakken, viser oss hvordan de bruker Bluestone PIM for å skape effektivitet i berikelse, økt synlighet på nett og målbare resultater, i form av flere besøkende og «slag på kassa». -
Hva kan synergiene mellom PIM og CMS være?
Vi deler mer om hvordan kombinere produktdata og innholdsstrategi for å dominere søkemotorer og sikre optimal flyt mellom markedsføring og salg, i tillegg åpner vi opp spørsmål og diskusjoner.
I hyggelig kjøkkeatmosfære byr vi på mat, drikke og sosialt før og etter det faglige.
Vi gleder oss til å se deg her!
22. januar kl. 16.00 - 18.00
Prinsens Gate 22, Oslo
Fysisk på vårt kjøkken!
Meld deg på her:

Hvordan optimal produktinformasjon kan drive salget ditt?
Magnus Bakken fra Fritzøe Engros kommer for å forttelle om hvordan de bruker Bluestone PIM for å skape synlighet, effektivitet og målbare resultater.

Slik kan nettbutikker dra nytte av SEO for økt suksess
Kaja og Ole fra Solid media deler sin unike og effektive metodikk for å oppnå høyere rangeringer på Google