Effektiviser salgsprosessen med salgsverktøy og selg mer!
3. mars får vi besøk av Tools Sverige og Relekta på Mesh. De deler sine erfaringer om hvordan deres inne- og uteselgere effektiviserte jobbdagen, økte B2B salget betraktelig og minsket feil i salgsprosessene, med digitalt salgsverktøy.
Du kan se frem til et spekket program med demoer, konkrete eksempler på hvordan de økte salget, resultater og førstehåndsinnsikt i deres salgsprosesser og intern organisering.
Hvordan gjøre oppsalg, mersalg og kryssalg ved hjelp av personalisering?
Tross et sterkt konkurransepreget B2B marked, og en tid hvor kundeopplevelsen er avgjørende for å møte kundenes forventninger, ser vi at bedrifter med B2B netthandel likevel vegrer seg for å ta investeringen.
Men hvorfor? Og hvordan oppleves det for kunden når vi tilbyr et annet produkt enn det de opprinnelig så på?
Episerver svarer på ofte stilte spørsmål, tar oss gjennom alle mulighetene i en personalisert kjøpsreise, potensielle salgsresultater, og viser deg hvordan du kommer i gang og hva som kreves av din organisasjon (spoiler; det krever ikke så mye som du kanskje tror).
Relekta // Even Reed
Uten nettbutikk i dag er Relekta avhengige av et optimalt salgsverktøy for sine uteselgere. Innkjøpssjef i Relekta, Even Reed, viser konkrete eksempler på hvordan selgerne deres jobber mer effektivt og selger mer, etter de tok i bruk salgsverktøy.
Interne undersøkelser, etter oppstart av løsningene, viser at selgerne faktisk sparer en time hver dag. Den timen bespart brukes i dag til å selge enda mer!
Men overgangen fra analogt til digitalt var ikke helt uten utfordringer. Vi har derfor spurt Even Reed han vil dele med oss hvordan deres selgerne opplevde overgangen fra tradisjonelt salg, til digitalt salgsverktøy og om deres interne prosesser.
Tools Sverige // Lennart Svensson
Tools Sverige valgte å lage en selgerløsning hvor selgerne og kundene jobber i samme grensesnitt. Det gir selgeren mulighet til å snakke med kunden, se og forhandle om produkter, alt i samme grensesnitt. Løsningen gir kundene en unik kjøpsopplevelse.
Forretningsutvikler i Tools Sverige, Lennart Svensson, tar turen til Oslo denne tirsdagen. Han skal gå gjennom konkrete eksempler på hvordan deres selgere sparer verdifull tid, øker salget og minsker feil senere i kjøpsprosessen. Løsningen brukes av deres innselgere, uteselgere og butikkselgere, og du vil få innblikk i hvordan deres hverdag ser ut og mulighetene som ligger i et slikt salgsverktøy.
Episerver // Stein-Viggo Grenersen
Markedssjef i Episerverer, Stein-Viggo Grenersen, svarer på ofte stilte spørsmål. Han lurer selv på om vi har blitt litt redde for å virke “pushy” når vi selger varer, i en salgshverdag for alle tenker kunden først.
Men hvordan oppleves det for kunden når vi tilbyr et annet produkt enn det de opprinnelig så på?
Undersøkelser viser at personalisering, når det blir gjort riktig, både øker salget kortsiktig og langsiktig, og styrker kundeopplevelsen og kundens tillit til din bedrift. Grenersen vil denne dagen presentere konkrete muligheter, gevinster, vise deg hvordan du kommer i gang og hva som kreves av din organisasjon.
Program:
08:00: Frokost.
08:30: Marius Lian // Degree
08.45: Even Reed // Relekta
09:10: Lennart Svensson // Tools Sverige
09:35: Liten pausesnack
09:45: Stein-Viggo Grenersen // Episerver
10:10: Frokostseminar er ferdig
Når: 3 mars 2020, kl. 08.00 til kl. 10.15
Hvor: Mesh, Tordenskioldsgate 3, Oslo
Vi gleder oss til å ta dere imot med ekstra god tirsdagsstemning!:)