Akkurat som det finnes hundretalls av oppskrifter på Bacalao, finnes det utallige måter å «mikse» sammen en god e-handel!
Onsdag 18. september inviterer vi til et helt nytt ettermiddagskonsept, Påfyll på kjøkkenet, som er en faglig samling for deg som er ansvarlig for digital handel i din bedrift.
Gjestene på kjøkkenet denne ettermiddagen er Ellen Kari Fredriksen, e-commerce project manager fra Modino og Kenneth Pedersen, CEO & Founder fra A N T I, som skal dele sine erfaringer rundt netthandel og merkevarebygging i digitale kanaler.
Ettermiddagens program:
❐ 16.00: Mat og drikke
❐ 16.30: Modino sin reise til ny nettbutikk, v/Ellen Kari Fredriksen fra Modino
❐ 16.50: Merkevarens betydning i digitale kanaler, v/Kenneth Pedersen fra A N T I
❐ 17.10: Innsiktsdrevet e-handel, v/Kristian Landmark og Marius Lian fra Degree
❐ 17.30: Mingling og drinker for de som ønsker å bli igjen for en prat
Vi ønsker at du skal sitte igjen med konkrete tips og råd som du kan ta med deg til dine kolleger, og at du får med deg en god dose inspirasjon tilbake til jobbhverdagen.
Håper vi sees rundt bordet!
Påmelding:
🕓Tid: Onsdag 18. september kl. 16-18
📍Sted: Degree sine kontorer i Prinsens gate 22, Oslo
Vi har begrenset med plasser, så det er lurt å melde seg på raskt!
Modino sin reise til ny nettbutikk
Ellen Kari Fredriksen, e-commerce project manager fra Modino deler deres reise mot ny nettbutikk.
Innsiktsdrevet e-handel med Marius og Kristian
Kristian og Marius fra Degree gir oss et innlegg om hvordan bedre innsikt kan gi brukerne bedre digitale opplevelser.
Merkevarens betydning i digitale kanaler
Kenneth Pedersen, CEO & Founder i ANTI tar oss gjennom betydningen av god merkevarebygging for B2B.