Synligheten din handler ikke lenger bare om utstillingsvinduer, messer og glossy kataloger. Som eier av e-handel vet du naturligvis dette godt. Spørsmålet er likevel: Lykkes du egentlig med den digitale presentasjonen av produktene dine?
I dette webinaret slår vi oss sammen med Bluestone PIM og gir deg konkrete innspill til hvordan du får en bedre og mer synlig digital butikkhylle.
En nettbasert produktopplevelse kan være minst like spennende og engasjerende som et besøk i en fysisk butikk. Kunder foretrekker leverandører som presenterer utfyllende og riktig produktinformasjon på nett. Du gjør med andre ord klokt i å prioritere ditt digitale showroom! Da er et velsmurt PIM din beste venn.
PIM står for Product Information Management og sørger for at:
- du får økt synlighet og trafikk både på nett og i andre kanaler
- du får økt konvertering og salg
- du kan levere produktinformasjon til kundenes innkjøpssystemer
- du får en effektiv arbeidsflyt, økt produktivitet og unngår dobbeltarbeid
Dette får du på webinaret:
✓ Kort introduksjon til og definisjon av PIM.
✓ Innsikt i hvordan PIM ruster deg til fremtidens kanalmangfold.
✓ Demonstrasjon: Dette er Bluestone PIM.
✓ Case: Slik kan en god PIM-prosess se ut.
Praktisk Informasjon:
Tidspunkt:
Dato: 30.11.2022
Kl. 09.00-10.00
Pris: Helt gratis!
Foredragsholdere:

Morten Næss
EVP Technology
Som Bluestones EVP of Technology jobber Morten sammen med globale merkevarer for å hjelpe dem med å nå sine online-ambisjoner.
Med mer enn 20 års erfaring innen e-handel og IT-bransjen, er han en vanlig bransjeforedragsholder og podcast-intervjuobjekt.