Dagens B2B-kunder har høye forventninger til den digitale kundereisen. Det betyr at i 2021 kreves det mer av matgrossister for å skape en konkurransedyktig e-handel.
I dette webinaret går vi helt konkret inn på kunders forventninger, unike utfordringer for matgrossistene og hvordan vi har løst det for andre i deres bransje.
Hvordan tilpasse nettbutikken til de ulike B2B-målgruppene?
(råvareprodusent, leverandør, grossist, dagligvare og forbruker)
Hvilke tekniske utfordringer er vanlige i din bransjes e-handel?
(integrasjon, logistikkflyt og kundespesifikke priser)
Hvordan snu en dårlig presterende netthandel gjennom gode prosesser og intern forankring?
For å illustrere så konkret som mulig, vil du få se hvordan vi har løst disse utfordringene for en faktisk kunde i bransjen. Du vil også få med deg fem konkrete råd som du og dine kolleger kan ta i bruk i deres e-handelsarbeid, eller som dere kan ta med i planleggingen av å lage ny netthandel.